Sepetim
Mesafeli Satış Sözleşmesi

SATICI: MMC Gayimenkul ve Madencilik San.Tic. A.Ş.

Adresi : Bulgurlu Mah. Libadiye Cad. Çamlıca Plaza No:27/2  Üsküdar/İstanbul  

Tel.: 0216 344 33 33  Faks: 0216 344 08 85 Email: info@happylife.gen.tr

ALICI: Müşteri

MADDE 22 - SÖZLEŞMENİN KONUSU:

İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait www.happylife.gen.tr web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.happylife.gen.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.

MADDE 3 - SÖZLEŞME TARİHİ:

Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından sipariş tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine mail gönderilecektir.

MADDE 4 - MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:

Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu adresine teslim edilecektir.

MADDE 5 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:

Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını yada kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal bedelinin satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

 

MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.

MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ:

Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alır. Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10 (on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.

MADDE 8 - SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:

Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli www.happylife.gen.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.

MADDE 9 - MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATİ:

Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 10 - VADELİ FİYAT:

Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 11 - FAİZ:

Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde %30’dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı sorumludur.

MADDE 12 - PEŞİNAT TUTARI:

Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 13 - ÖDEME PLANI:

Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.

MADDE 14 - CAYMA HAKKI:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Ayrıca alıcı sipariş onayının ardından sipariş ten vazgeçmesi durumunda, satıcı firma ile yazılı yada telefon aracılığıyla siparişi çıkmadan iptalini gerçekleştirebilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.happylife.gen.tr web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli satıcı tarafından karşılanır.

MADDE 15 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, hijyenik mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programlarında, Çeşitli mediaların (Dvd,Cd v.b), bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit v.b) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.

MADDE 16 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:

Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.

MADDE 17 - YETKİLİ MAHKEME:

İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir. 

 

Ödeme ve Teslimat

Aşağıdaki ödeme şekillerinden birini kullanarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Telefon : +90 ( 216 ) 344 33 33
Faks : +90 ( 216 ) 344 08 85
E-Mail:info@happylife.gen.tr
Farklı bir yöntemle ödeme yaptıysanız ödeme bildirimi için iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

Kapıda Nakit ve Kredi Kartı Ödeme: Sitemizde Kapıda Nakit ve Kapıda Kredi Kartı ile ödeme seçeneğini kullanarak alışverişlerinizi yapabilirsiniz.
Kredi Kartı İle Ödeme: Sitemizde Tüm Bankaların Kredi Kartları ile ödeme seçeneğini kullanarak alışverişlerinizi yapabilirsiniz.

Sipariş ve Teslimat

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından MMC Gayrimenkul ve Madencilik San. Tic. A.Ş. garantisi ile sizlere teslim edilecektir.Satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerin teyitleri alındıktan sonra işlemler başlamaktadır. www.happylife.gen.tr  'den yapmış olduğunuz alışverişlerde siz kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ön planda tutmakta ve siparişinizi verdiğiniz andan itibaren fatura/ödeme bilgilerinin kontrolünü gerçekleştirmektedir. Bu yüzden siparişlerinizin teslimat aşamasına gelebilmesi için bilgilerinizin doğruluğunun onaylanması gereklidir. Kesinleşen siparişler kargo firmaları tarafından teslim edilmektedir.

Ürünlerin Teslim Alınması

Sipariş ettiğiniz ürün kargo vasıtasıyla ve faturası ile size ulaştırılacaktır. Ürünler size ulaştığında eksiksiz, sağlam ve hasarsız olup olmadığını kargo elemanının yanında, kontrol etmeniz gerekmektedir. Sizlerle daha kaliteli hizmet verebilecek ve ürünlerle ilgili sonradan doğabilecek sorunları ortadan kaldırmak için teslimat sırasında ki kontrolünüz son derece önemlidir. Teslimat formunun eksiksiz, hasarsız ve sağlam olarak teslim aldım bölümünün imzalanmasından sonra bildirilecek olan fiziksel hasar, darbe ve eksik ürün bildirimleriniz dikkate alınmayacaktır.

Gizlilik ve Güvenlik

Gizlilik

www.happylife.gen.tr, kullanıcılarımızın bilgilerinin güvenliği ve bütünlüğüne büyük önem vermektedir. Kullanıcıları tarafından kendisine güvenilerek verilen her türlü bilginin güvenliğinden sorumludur. Elektronik posta adresiniz hiçbir gerekçe ile başka kuruluşlara dağıtılmayacak ve reklam, tanıtım, pazarlama yapmak amacıyla kullanılmayacaktır. Sisteme girdiğiniz tüm bilgilere sadece siz ulaşabilir ve bunları sadece siz değiştirebilirsiniz. Bir başka üyenin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir. Kayıt esnasında sizden istenen kişisel bilgilerden, zorunlu olanlar hariç, istediklerinizi kendi inisiyatifiniz dahilinde bize bildirebilirsiniz. Bize vermeyi tercih etmeyeceğiniz bilgiler varsa, bu alanları doldurmak veya işaretlemek zorunda değilsiniz.

www.happylife.gen.tr, tanımlayıcı çeşitli bilgileri kullanıcılarından toplayabilir. Ürün ve servis siparişinde kullanılan tüm online formlar ile Kullanıcılardan bilgi girmeleri istenilen site kapsamındaki diğer tüm form ve uygulamalar bu tanım kapsamındadır. Yine aynı şekilde Kullanıcılarımızın sitemizi nasıl kullandıklarını gözlemlemek için "cookie (çerez)" ler kullanılabilir. Cookie (çerez), Web sunucuları tarafından kullanıcıların PC'lerine yerleştirilen ve Kullanıcının siteyi tekrar ziyaret etmesi halinde kullanıcıyı tanımlamak için kullanılan yazılımlardır. Kullanıcılarımızdan topladığımız tüm bilgiler bireysel nitelikte olmamakla beraber, bireysel bilgilerle alakalı bir takım başka bilgiler olabilir. www.happylife.gen.tr Web Sitesi aracılığıyla toplanan bu bilgileri, ar-ge, pazarlama, reklam ve satış kapsamı altında site verimliliğini artırmak ve kullanıcılarıyla ilişkilerini sağlamlaştırmak amacıyla kullanabilir.

 Sistemlerimiz üzerinde bulunan ve kullanıcılarımıza ait her çeşit bilgi yüksek güvenlik önlemleriyle korunmaktadır.Bu ilkeler ile kişisel haklarınız bizim tarafımızdan teminat altına alınmıştır.

 Gizlilik İlkemiz hakkında her türlü sorunuzu info@happylife.gen.tr  e-mail adresini kullanarak bize iletebilirsiniz.

 Sitemizde kredi kartı işlemi için haberleşmede her aşama güvenlik altına alınmıştır.

 Site-Ziyaretçi Haberleşme Güvenliği

Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme 128 bit SSL standartında gerçekleşmektedir. Sözkonusu haberleşme standardı çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan bir niteliktedir. Kredi kartı bilgilerinin verileceği sayfada bu haberleşme biçiminin bulunup bulunmadığını, sayfaya erişildiğinde adres çubuğunda yazan ifadenin http://.. biçiminde değil, https://.. biçiminde oluşu ifade etmektedir. Bu nitelikteki sayfalara eriştiğinizde tarayıcının sağ alt köşesinde kilit işareti de yer almaktadır.

 

Site-Banka Haberleşme Güvenliği    

Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili güvenlik, banka'nın sunduğu maksimum güvenlik ile gerçekleşmektedir. Sözkonusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır.

 

Site içi Veri Güvenliği

Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis esen banka haricinde hiçbir kişi , kurum ve kuruluş tarafından bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucunu müşteriye bildirmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta veya benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Online işlemin bir sonucu olarak aktarılan kredi kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.

İade Şartları

İade şartları nelerdir?

İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

 1.Ürünün faturası,

2.İade formu,

3. 7 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

 happylife.gen.tr' a iade için gönderilen ürünler incelenir ve ürünün hasarsız ve eksiksiz olduğu tespit edildikten iade kabul edilir. Ürünlerin teslimat kapsamındaki aksesuarları, yardımcı ürünleri ve ambalajı olmaması halinde iade kabul edilmez. İadenizin kabul edilmesinin ardından iade bedelinin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1 - 3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.

 Nasıl iade edeceğim?

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi firmamıza bildirmeniz gerekmektedir. Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen faturası ile birlikte ürünü kargo ile tarafımıza gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Ürün iadelerinde Kargo ücreti gönderene aittir.  Karşı ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir. Firmamıza gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.

 İade süresi kaç gün?

Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan teslim tarihinden itibaren (7) gün içerisinde neden belirtmeksizin iade edebilirsiniz. İmalat hatasından kaynaklanan ürünler yenisiyle değiştirilecektir.

 İletişim Adresimiz : 0216 344 33 33

 info@happylife.gen.tr

 

test

test